fredag 8 februari 2008

Omotiverad...


Efter att ha blivit anklagad för att leka under mina möten blev jag smått omotiverad att skriva igår kväll. Men "what doesn't kill me only makes me stronger". Så till er som läser regelbundet, sorry att jag inte skrivit! Ska försöka skriva varje dag men det kommer ju inte alltid att vara så, ibland hinner man helt enkelt inte!
Igår var jag på Ängskolan och besökte personalen där. Jag var inbjuden dit som kontaktpolitiker. Även Ingrid Norberg (s) och Peter Hedlund (s) var där. Personalen ville informera om sin situation och vad de tycker om lokalutredningen. Det var en rätt så lugn diskussion och de fick framföra vad de tycker. Som politker är det alltid intressant att komma ut och träffa "verksamheten". Med tanke på "påhoppet" så ska jag kanske förtydliga att alla sånna besök som man gör som politiker är obetalda. Ni skattebetalare betalar alltså inte för det så ni "anonyma" kan ju vara lugna!
Tack till er på Ängskolan som tog emot oss!

Inga kommentarer: