söndag 10 februari 2008

Almanackan

I mitt liv finns det tre viktiga saker att hålla koll på och det är skola, politik och jobb. För att inte missa något möte, lektion eller jobbdag gäller det att vara välorganiserad. Till mitt stöd för det har jag min personliga almanacka. Det var en sak som stod på min önskelista i julas och jag fick den i julklapp av min snälla sambo Alex. =) Ni ser på bilden hur min ser ut men man kan bestämma det mesta själv, även hur det ser ut inne i den. Jag rekommenderar den verkligen!

Denna vecka åker jag och Alex till Krakow på onsdag, ska bli skönt att komma bort och skämma bort sig lite. Jag har varit där två gånger innan men sist var -00 så mycket har nog förändrats sen dess. Vi kommer hem igen på söndag. Under den tiden kan det hända att bloggen byter skepnad och blir mer av en reseblogg men det beror helt klart på hur mkt tid som kommer att finnas till det men jag ska försöka!

Ha en trevlig vecka!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å en sån vill jag oxo ha, det fanns aldrig några saker med mitt namn när jag var liten så jag hamstrar när jag får chansen. Var hittar man en sån där fin?

Claudia sa...

Haha! Vad söt du är! =) Den finns på personligalmanacka.se så klicka in där!