lördag 1 mars 2008

Skottdagen igår


Igår blev det inget blogginlägg för mig. Jobbade och sen på kvällen kännde jag mig rätt sliten! Har varit bort två helger tidigare och då brukar det till slut resultera i att jag blir sliten..men nu har jag sovit ut ordentligt och fikat på stan med Alexander. Daniel och Thomas var på stan så vi sprang på varann av en slump på Waynes coffee. (har ju inte Starbucks i Sverige och då är Waynes ett bra substitut) Som jag säger så är Luleå litet och man kan sällan vara ute utan att springa på någon! =)

Igår var det dessutom skottdagen som bara inträffar var fjärde år vilket ingen väl har missat? Skottdagen är visst den dag som kvinnor kan fria läste jag i nya hennes, (namnet är ju lite som nya moderaterna)! =) Själv så friade jag inte! Någon av er tjejer som gjorde det??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde man hade hela året på sig att fria, men då får jag väl vänta 4 år till då innan jag knäböjer. Typiskt!!!

Claudia sa...

Haha! Ja men då har du ju ett datum iaf för när det ska hända! =)

Alexander sa...

ooh men då blir det ingen spänning! nu har ni avslöjat er tjejer!

Claudia sa...

Haha! Ja den Nina ska fria till kanske får reda på det om personen läser här. =)