måndag 17 mars 2008

Sågad vid fotknölarna!


Blev jag av min pappa idag.

Var hemma c:a en kvart efter skolan och innan mötet. På den korta stund hann min pappa ringa. Dels var han upprörd över min skadegläjde. Han var inte alls lika glad som jag över att det var snö i Skåne (läs mitt förra inlägg). Sen så var det en massa stavfel i mitt föregående inlägg. Jag hade upprepningar av ord. Inte skrivit ut punkten vid en förkortning mm. Men ibland skriver jag fort och då blir det så när man inte dubbelkollar. Ska in och ändra det snabbt och hoppas på att detta inlägg är rätt! (Tur att man har pappa som läser)

Mötet med BUN-alliansen gick riktigt bra. Snabbt och effektivt. Åter till plugget nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste du alltid vara perfekt? =P Du får stava fel!!

Claudia sa...

Haha! =)