torsdag 13 mars 2008

Plugg

Som ni märkt så har jag inte skrivit rktigt varje dag på senaste tiden. Anledningen är att läsperioden börjar dra ihop sig och jag har galet mycket att göra. Imorgon ska jag lämna in två rapporter i min miljökurs på vardera 4-6 sidor. I månadsskiftet ska jag skriva två tentor. Nästa vecka ska jag lämna in en sammanfattning och analys av en doktorsavhandling på temat "kvinnligt ledarskap". Så jag har fullt upp som ni förstår! Kommer blogga så mkt som möjligt men någon dag kommer jag att missa skriva. Hoppas ni förstår det!

I morse var jag på Barn- och utbildningsnämndens arbetsutskott. Var ett par "roliga" ärenden som jag ska återkomma till framöver. Vi lyssnade även på en väldigt duktig rektor, alltid intressant!

Nu ska jag plugga vidare! Ska försöka blogga lite mer i morgon kväll.
Ciao!

Inga kommentarer: