söndag 27 april 2008

Veckan som gått


EN månad drygt kvar till att skolan slutar och det märks, inte minst i min blogg. Har inte synts här eftersom jag har varit sjukt allergisk (snömögel) och har galet mycket i skolan. Allergin tar verkligen kål på mig! Visste inte ens att jag hade den när jag bodde i Skåne, ännu mindre att det finns något som snömögel även om det är ganska logiskt. I onsdags var jag tvungen att hoppa över ett möte med föreningen i Råneå på kvällen, var så allergisk att jag skulle inte kunna köra upp dit. Ögonen bara kliar, rinner mm. I onsdags var det även BUN, lyckades bli citerad i Kuriren. =)
Vi förlorade voteringen med EN röst, surt!

Ska försöka blogga mer, du behöver inte vara orolig Nina. Jag lever och mår bra. =)
Imorgon är det Kommunfullmältige, återkommer efter det.

Inga kommentarer: