fredag 11 april 2008

Trött

Kom fram till Malmö igår kväll. Var hemma vid tolv typ. Storebror hade kommit hem för att träffa mig, så mysigt! Hela familjen var samlad i mindre än ett dygn men man ska njuta av varje stund man får tillsammans. Han åkte idag eftersom han måste jobba imorgon.
I morse cyklade jag till tandläkaren och vädret var SÅ underbart! Jag hatar verkligen denna tiden på året i Luleå, hade nästan glömt bort hur underbar våren kan vara.
Jag och brorsan åkte ner på stan. Lunchade på världens bästa ”bakad-potatis-stället”. Sen fika och lite shopping.
Kan glädja er hemma i Luleå att kvällen blev väldigt blåsig och regnig och då vill man verkligen inte vara ute!
Har glömt mobilsladden hemma så jag kan inte lägga över foton. Kanske orkar ta tag i det imorgon, får se!
Trevlig helg!

Inga kommentarer: