lördag 19 april 2008

Hemma igen!


Enligt handlingarna som vi fick ut i förväg så skulle vi vara klara först vid klockan 18 idag. Men skönt nog så blev vi klara mycket tidigare. Solen lyser här hemma med och jag håller på att dö av snöallergi, nej kanske inte dö men alla som känner mig vet att jag brukar överdriva. Fast jag lider och det syns för mina ögon har svällt upp som ballonger! Och det KLIAR!
Ska lägga mig en stund nu för i morse gick jag upp vid 6-tiden, och jag avskyr tidiga morgnar! Ikväll blir det bio med Alex, ren impuls bokade precis.


Ha en trevlig lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad tyckte du om stämman?

Claudia sa...

Hmmm...det var kul att få träffa alla och Annas tal var riktigt bra och inspirerande! Själva motionsbehandlingen var väldigt annorlunda. Jag är ju van vid MUF-stämmor och där har vi väldigt ideologiska debatter. Igår var det ingen vidare debatt. Det kan jag tycka är lite tråkigt! Är väldigt glad över att det gick så fort.