fredag 13 juni 2008

Tillbaka i Malmö

Kom hem från London i morse. Åkte till Mallorca i måndags. Blev två heldagar där. Kan glädja er med att jag inte fått särskilt mkt färg! Förmiddagarna har varit molniga och tom regnat! Blev ett par timmar i solen ändå. Har varit så skönt att komma bort! Behövde verkligen det. Att bara vara på en annan plats, få umgås med min storebror och äta gott. Vi har verkligen njutit!

Ikväll ska jag på en liten reunion med mina gymnasie-klasskompisar. Det är 5 år sen vi tog studenten så det ska bli kul att få träffas och se vad som händer i allas liv.

På söndag åker jag till Norrbotten och Luleå igen. Ser fram emot ännu en sommar där!

Nu har jag smått klädpanik!!!

2 kommentarer:

elvira sa...

Det här känns konstigt och jag vet inte alls hur det kommer att gå. Jag ska fira Midsommar i... Malmö! Kan du ge mig nåt tips på hur jag ska klara mig? Är det verkligen Midsommar på riktigt om det blir mörkt på natten?

Claudia sa...

Haha! Fan vad ball! =) Malmö av alla städer. Känner mig djupt sårad av att du inte besöker vår berömda fest i Bergnäset...Glöm inte ficklampan den klarar du dig långt med! =) Och Skåne Akvavit så klart!!