tisdag 3 juni 2008

Redan juni!!


Har ni märkt att det redan är juni?! Helt galet, tiden går så fort! Blev opponerad på min D-uppsats i morse, gick ganska bra lite tillägg men inget stort!

Denna sommar ska spenderas i Luleå, som de två senaste. Ser verkligen fram emot det! Finns en risk att det blir min sista för ett tag då jag börjar bli klar med studierna och arbetsprognoserna ser inte bra ut här uppe...men vi får se till hösten vad som händer.

Jag ska jobba på DHL i sommar i åtta veckor med import/export. Ska bli kul! Sen så kommer min blogg högst troligen att temporärt flytta till en annan adress under sommaren men jag återkommer om mer info kring det! =)

På torsdag åker jag till hemstaden Malmö och mina föräldrar. Sen ska jag besöka min storebror och förhoppningsvis även hinna med ett par dagar i solen om allt går enligt planen.

Så det var lite om min sommar, vad ska ni hitta på??

5 kommentarer:

Johan Langworth sa...

Grattis till lyckad opponering.

Jag bjuder på glass mellan 10:30 och halv elva i stockholm imorrn :)

Claudia sa...

Tackar! =)
Hmm det betyder att du inte alls bjuder på glass...

Johan Langworth sa...

Kan göra ett undantag för dig, som tack för en trevlig personlig blogg.

Claudia sa...

Haha! Vad gulligt! men jag är ju redan i Malmö...Stockholm var stekhett idag! Och mycket folk pga studenten. Men jag gillar stan ändå! =)

Johan Langworth sa...

Jag var inne på Sveavägen igår och köpte en hårddisk till farsans trasiga dator. Totalt kaos. Studenter så långt man kan se! Stackars bilister :)

32 grader på termometern i skuggan. Ska inte klaga, men jag smälter snart...