fredag 6 juni 2008

6:e juni - Sveriges Nationaldag

Jag är så tråkig för jag firar inte, vet inte ens var jag skulle börja om jag skulle fira. Midsommarafton borde vara vår nationaldag för då firar verkligen alla! Svenska flaggan är då i topp och traditionerna många, men vad ska man göra idag??

Firar ni och hur i så fall??


Funderar på att gå ut och lägga mig i trädgården och läsa Marie Claire, som jag fått av min snälla storebror.


Missade AU igår. Försökte styra mina flyg så att jag skulle kunna gå men det fann tyvärr inga sena plan som fungerade då jag skulle vidare till Malmö. Tyvärr blir det så nu under sommaren att jag knappt går på några möten. Eftersom jag i sommar vikarierar för en annan så finns det ingen som kan ersätta mig och då får politiken vänta. Lite tråkigt men finns inget att göra åt saken. Jag har ju ersättare och det är kul om dom får gå in och tjänstgöra någon gång.

Nej nu ska jag inte sitta här mer!

Inga kommentarer: